Vi har veldig gode tilbakemeldinger på jobben våre sykkelmekanikere gjør ute hos bedrifter!
Visma
“Her er alle strålende fornøyde og jeg har ikke fått beskjed om at noen ikke fikk med seg info eller glippet på timebestilling.”
Karin Bülow – Administrasjonssjef i Visma
COWI
“Folk her er veldig fornøyd og jeg har allerede fått spørsmål om dere kommer tilbake senere.”
Mattias Sigevall – Driftskoordinator i COWI
Norad
“Mekanikerne møtte opp på avtalt tid, installerte seg raskt, kom fort i gang med arbeidet og gjorde en meget god jobb. 40 sykler fikk skiftet dekk og bl.a. sjekket bremser. De var imøtekommende, serviceinnstilt og behagelige å være sammen med. Norad-ansatte ga bare gode tilbakemeldinger både på selve oppdraget og måten det ble gjennomført på.
Som bestiller fra Norad sin side fikk jeg veldig god service og informasjon om opplegget og gjennomføring i forkant av selve bookingen av tjenester. Bookingen fungerte veldig bra. Den ble utført av Mora di som også fulgte opp spørsmål fra ansatte i Norad uten involvering fra min side. Hele opplegget var oversiktlig og informativt og gjennomføringen gikk på skinner.
Ansatte i Mora di fulgte opp hele gjennomføringen av oppdraget på en meget god måte. Vi hadde et eget oppfølgingsmøte med gjennomgang av oppdraget etter at det var utført. Veldig stor interesse fra verkstedet sin side å få tilbakemeldinger med det formål å hele tiden bli enda bedre.”
Viveca Gemne – Underdirektør Dokumentasjons- og driftsseksjonen i Norad
Fürst
“Upåklagelig service hos Mora di! Veldig enkelt å melde seg på via deres eget bookingsystem, hvor man også kan bestille ekstra deler hvis man vet at noe må skiftes ut. Våre ansatte har vært veldig fornøyde og har etterspurt tjenesten flere år på rad. Enkelt og greit når man kan få service på sykkelen rett på arbeidsplassen. Det er også et stort pluss at de som jobber hos Mora di er folk som har trengt en ny sjanse, og som har fått det ved å bli ansatt her. Så jeg vil absolutt anbefale dere å bruke tjenestene til Mora di!”
Kate Tveit – Fürst